◊ Priemerný čas pre vypracovanie cenovej ponuky: 57 minút ◊
Na každú firmu, väčšiu či menšiu sa dnes zo všetkých strán valia najrôznejšie audity. Finančné audity, audity GDPR, audity životného prostredia tak ďalej a tak ďalej. Pri slovíčku audit mnohým z nás často prebehne mráz po chrbte. Nejako sme si zvykli, že zmienky o audite máme spojené s nie práve pozitívnymi vecami. Nie vždy to tak ale musí byť. Audit môže byť pre firmu aj prínosom. Rozhodli sme sa Vám preto priblížiť čo znamená audit v súvislosti s oblasťou, v ktorej sa vyznáme najlepšie – Bezpečnosť a ochrana zdravia pri práci.
Ako na začiatku každej novej spolupráce je potrebné dohodnúť sa na konkrétnom postupe. Nezáleží na tom, či sídlite v Košiciach, Bratislave, Nitre či Bardejove. Naše služby poskytujeme na celom území Slovenska, pre všetky typy firiem a zariadení.
Po obdržaní cenovej ponuky, dohode a podpísaní zmluvy o poskytovaní služieb, nastupuje na rad odborný audit BOZP , kde je vyhodnotený skutočný stav BOZP vo Vašej firme. Ide o praktické vyhodnotenie bezpečnosti a ochrany zdravia na Vašom pracovisku, ktoré vykonáva bezpečnostný technik.
Neoddeliteľnou súčasťou auditu je obhliadka pracoviska, jej súčasťou je aj :
Už úvodná obhliadka pracovísk, častokrát naším skúseným auditorom napovie, kde sa skrývajú najväčšie riziká a čo je možné s ohľadom na bezpečnosť práce ihneď vylepšiť. Skúste sa aj Vy v tejto chvíli poobzerať a odpovedať si na otázku – Je na našom pracovisku všetko naozaj bezpečné? Nemôže sa v práci nikomu zo zamestnancov nič stať? Zo skúseností vieme, že ak ste na pracovisku už zopár týždňov či mesiacov tak následkom zaužívaných stereotypov v práci dôjde k prehliadaniu rizík v oblasti BOZP.
Obhliadka je za nami a nasleduje časť, kedy dáme veci pre zlepšenie bezpečnosti rýchlo do pohybu. V tejto časti nie je dôvod na obavy, práve naopak. Na základe zistených informácii si spoločne dohodneme ďalší postup pri zvyšovaní bezpečnosti vo Vašej firme.
V prípade nedostatkov, ako sú napríklad chýbajúce bezpečnostné značenia alebo školenia z hľadiska BOZP neodkladne zabezpečíme doplnenie ako aj samotné označenie priestorov. Pri ďalších, už vyššie spomínaných rizikách spoločne s Vami vypracujeme bezpečné pracovné postupy, ktoré budú šité na mieru práve pre Vašu spoločnosť.
Pozrieme sa aj na umiestnenie pracoviska. Zbúrame mýty o tom, že „v kancelárii sa nám nemôže nič stať, veď to nie je stavenisko“. Kancelária rozhodne stavenisko nie je, práve z toho dôvodu pri nej uplatníme bezpečnostné požiadavky pre administratívnu prácu a pri stavenisku zase uplatníme požiadavky preň.
Neoddeliteľnou súčasťou auditu BOZP je aj dokumentácia BOZP, ktorej súčasťou sú smernice na poskytovanie OOPP, smernice pre postup vykonávania kontrol požívania alkoholu a iných psychotropných látok, postup pri vzniku pracovných úrazov, analýza rizík jednotlivých pracovísk, traumatologický plán a mnohé ďalšie dokumenty. Práve teraz je na mieste ďalšia otázka: Obsahuje moja dokumentácia všetky potrebné dokumenty? V tom horšom prípade je na mieste otázka: My by sme mali mať nejakú dokumentáciu BOZP?
V rámci dokumentácie je nesmierne dôležité jej vypracovanie, vedenie, pravidelná aktualizácia na základe neustále sa meniacej legislatívy ako aj neustále sa meniacich podmienok v práci a najmä jej uplatňovanie na pracovisku. Reálne zavedenie dokumentácie BOZP do bežnej praxe Vás, Vašich zamestnancov a teda Vašej spoločnosti, ktoré zabráni čo i len jednej nebezpečnej udalosti, drobnému poraneniu alebo úrazu .. malo význam.
Po vykonaní obhliadky a aktualizácii dokumentácie nesmieme zabudnúť na školenia zamestnancov, doplnenie odborných spôsobilostí pre jednotlivé pracovné činnosti. Pretože aj to tvorí súčasť dotvorenia bezpečného pracoviska. Tejto oblasti sa venujeme v článku na tomto odkaze.
Toto všetko tvorí jeden celok, ktorý ma za úlohy znížiť riziko úrazov či dokonca úmrtí a dopomôcť k bezpečnosti a ochrane zdravia pri práci vo Vašej firme. Od tejto chvíle za Vás myslíme na termíny školení, vykonávame prehliadky pracovísk, spracovávame harmonogram revízií zariadení a zastupujeme Vás pri kontrolách zo strany inšpektorátu práce či iných dozorných orgánov. Vy sa tak môžeme plne venovať svojej práci a všetky starosti na seba preberáme my.
A čo cena? Každá firma je špecifická, má iný počet zamestnancov, inú fluktuáciu, rôzne riziká. Preto cenovú ponuku zostavujeme na mieru pre každého zákazníka. Vyžiadajte si ju a majte ju vypracovanú na mieru už za pár minút, jednoducho cez formulár vpravo.
Cenová ponuka na mieru
Priemerný čas pre vypracovanie
cenovej ponuky: 57 minút
Cenová ponuka na mieru
Priemerný čas pre vypracovanie
cenovej ponuky: 57 minút
Nie sme jednotlivec, ale tím. Nikto z nás sa nebojí povedať, že niečo nevie, ale ako team vždy nájdeme riešenie v každej situácii. Aktuálne u nás pracuje 14 členov tímu, ktorí sú ochotní starať sa o Vašu firmu v oblasti zákonných služieb, ako o svoju vlastnú.
Cookie | Dĺžka trvania | Popis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-analytics | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Analytics". |
cookielawinfo-checkbox-functional | 11 months | The cookie is set by GDPR cookie consent to record the user consent for the cookies in the category "Functional". |
cookielawinfo-checkbox-necessary | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary". |
cookielawinfo-checkbox-others | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Other. |
cookielawinfo-checkbox-performance | 11 months | This cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookie is used to store the user consent for the cookies in the category "Performance". |
viewed_cookie_policy | 11 months | The cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data. |